Prigovori i pritužbe

Cilj NEUROPSIHIJATRIJSKE BOLNICE DR. IVAN BARBOT je pružanje što kvalitetnije zdravstvene skrbi na zadovoljstvo svih naših pacijenta i njihovih obitelji. Svrha prigovora ili pritužbe je rješavanje nesuglasica između korisnika usluga i Bolnice.
Za vrijeme boravka u našoj Bolnici možete dobiti sve potrebne informacije vezane uz Vaše liječenje, kao i informacije o Vašim pravima i obvezama iz zdravstvenog osiguranja. Postoje situacije kada smatrate da ste zakinuti ili nezadovoljni pruženom uslugom. U tom slučaju imate pravo uputiti prigovor (usmeno izraženo nezadovoljstvo) i pritužbu (pismeno izraženo nezadovoljstvo).

 

NAČINI IZRAŽAVANJA PRIGOVORA (usmeno izraženo nezadovoljstvo)

 

Razumljivom i pravovremenom komunikacijom može se trenutno otkloniti i spriječiti nastajanje nezadovoljstva, pa Vas molimo, da usmeni prigovor najprije uputite osoblju ustrojstvene jedinice (osoblju na odjelu, u ambulanti, na šalteru, …) na koju se prigovor odnosi ili glavnoj sestri ili rukovoditelju jedinice na koju se prigovor odnosi. Ukoliko nije moguće razgovorom riješiti uzroke Vašeg nezadovoljstva imate pravo uputiti pisanu pritužbu.

 

NAČINI IZRAŽAVANJA PRITUŽBE (pismeno izraženo nezadovoljstvo)

 

  1. Pisano na službenom obrascu bolnice „OBRAZAC ZA PODNOŠENJE PRITUŽBE“ koji se nalazi na šalteru za upis pacijenata. Kako bi ste dobili pisani odgovor na navedenu pritužbu u zakonskom roku važno je da obrazac „OBRAZAC ZA PODNOŠENJE PRITUŽBE“ u potpunosti ispunite i dostavite osobno ili poštom u Službu općih, pravnih i kadrovskih poslova na adresu: „NEUROPSIHIJATRIJSKA BOLNICA DR. IVAN BARBOT POPOVAČA, Jelengradska 1, 44317 Popovača“
  2. Pritužbu ili pohvalu možete poslati i na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  3. Elektronskim putem na Web stranici Bolnice

Kako bi ste dobili službeni odgovor na navedenu pritužbu potrebno je navesti kontakt adresu i osobne podatke.
Anonimne i nepotpune pritužbe će se razmotriti, ali se na njih neće odgovarati.

 

ROKOVI ZA RJEŠAVANJE PRIGOVORA/PRITUŽBE

 

Službeni pisani odgovor dobit ćete ako ste u potpunosti ispunili obrazac „OBRAZAC ZA PODNOŠENJE PRITUŽBE“ u zakonskom roku od 8 dana od datuma zaprimanja pritužbe. Ukoliko u tom roku nije moguće odgovoriti biti ćete obaviješteni od strane ovlaštene osobe iz Bolnice da je pritužba u fazi rješavanja i da će odgovor uslijediti.

 

OSTALA PRAVA PACIJENTA

 

Ako niste zadovoljni poduzetim radnjama ili je prekoračen zakonski rok od 8 dana bez upućivanja ikakvog pismenog odgovora ili obrazloženja o kašnjenju, imate pravo žaliti se na:

  1. Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata Sisačko-moslavačke županije, Antuna i Stjepana Radića 36, 44000 Sisak.
  2. Ministarstvo zdravstva, Ksaver 200a, 10 000 Zagreb, Telefon: 01/46 07 555 Telefaks: 01/46 77 076
  3. Bijeli telefon 0800 – 7999 (otvorena telefonska linija za pritužbe, pohvale, primjedbe i prijedloge građana vezane uz ostvarivanje prava na zdravstvenu zaštitu)